Höstväder

idag, regnet öser ner och vi måste tända lampor för att se vad vi gör. Jag har gjort rotmos med fläskkorv (gott!) och bakat vaniljbullar. Så nu ska jag med gott samvete göra ingenting resten av dagen.
I söndags fyllde mamma år, grattis! Och idag har Gert namnsdag, grattis!

(jag hittade inget kort på Gert, så det fick bli ett på Gossan istället)!


Vi var i Ronneby i helgen, mycket trevligt!

Som vanligt hamnade vi både på Frasses och Garlic House!

Nu väntar jag bara på att det ska bli november, så jag får börja på mitt nya jobb!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Vikka fina bilder :)

ohh vad gott med rotmos o fläskkorv!! :P

2009-09-27 @ 15:05:28
URL: http://yosofine.wordpress.com
Postat av: Annelie

Hejsan. Tyckte du Ladies night var bra? Maten var inget vidare men resten var klart godkänt!!

2009-10-03 @ 18:28:16
Postat av: E-M

Hej Annelie! Jo, jag tyckte det var bra (speciellt "Dirthy dancing")! Vi åt inget innan, bara drack....... Ha det bra!

2009-10-04 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0