Fylleri-dag?

Tack alla som grattat (genom bloggen, mail, kort, telefon, besök) Leif och mig på födelsedagen! Egentligen är det väl inte så mycket att fira att man blir gammal och grå, men det känns ändå kul att bli ihågkommen! Den här tårtan har vi kalasat på idag, och blommorna är från våran bästa granne; Ingemo.


Sen har vi haft besök också, de här passade på att gå ut och ta lite frisk luft.

I helgen var jag på Hammargatan 9 i Norrköping, här är lite bilder.



Teamwork tror jag att det kallas?

Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh så söt Sanna blev i klänningen!! :)

haha sista kortet var juh för gulligt...Tobbe behöver inte göra något i hemmet va?! :)

Fin tårta du gjort...varför kan inte jag få sån tårta när jag fyller år...ska jag kanske ta o fråga Deaz om istället ;)

2009-03-25 @ 15:29:22
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Det där verkar vara så kallad grå arbetskraft, fy skäms att utsätta så söta barn för det?????

2009-03-25 @ 18:10:26
Postat av: Matilda

Grattis!

2009-03-26 @ 17:11:32
URL: http://sweetellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0