Redan juni!

Det blir inte så tätt mellan gångerna man är här. Det är arbetets fel! Hela långa , varma sköna pingsten jobbade jag. Och i måndags efter jobbet åkte jag till Norrköping och kom hem i går kväll. Här kommer ett försenat grattis till min ungdomliga mamma! GRATTIS mamma! (och alla andra mammor!)


Jag längtar efter semestern!Jag har tidig semester i år, så den börjar efter midsommar.  Leif och jag har hyrt en stuga i Järvsö en vecka. Den ligger avskilt, med sjö (och båt) alldeles intill. Det är så vacker natur där, det  blir härligt! Vecka 27 ska vi vara där.

Här kommer lite blandade bilderfrån Svenneskalas och från Gläntan.

Kommentarer
Postat av: Micca

Skönt med semester :) Själv ska jag vara på plan 3 :) Kram

2009-06-03 @ 16:03:27
Postat av: Marie-Louise

Tack ska du ha! Grattis på dig själv. Hoppas du har det lika bra som vanligt. Jag och Lisbet ska åka till Ulriksdal slott i morgon bitti och titta på blommor, så finns det visst grisar också.Det ska bli kul i regnet.

2009-06-03 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0