Sjuk!

Hjärnskakning och kräksjuka förra veckan, kan det bli värre...? Jadå, nu är det infuensan som gäller och halsfluss. Leif har halsfluss och jag influensa, kommer inte ihåg när jag var så dålig senast. Jag sa för en tid sedan att jag är sjuk mycket sällan, det kommer jag ALDRIG att säga igen. Så vi har legat, och vankat omkring här som två nittioåringar och tyckt synd om oss själva. Men man kanske behöver bli dålig ibland för att uppskatta att man trots allt är frisk för det mesta...?
Här kommer några skakande bilder, känsliga tittare varnas!

Gossan ser lite farlig ut, men hon har varit så snäll och hållit oss sällskap i vårat elände.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Stackars er.Halsfluss vet jag vad det är, har ju haft det från 1967-1992 flera gånger om året. Sista gången hade jag halsböld. Stackars Leif, ja det är synd om dig också. Det är jobbigt att vara förkyld. Jag håller just på att bli bra från förkylning.



Puss o kram och krya på er

2009-02-08 @ 17:27:11
Postat av: susanne

Stackars er! Här har vi klarat oss från influensa o förkylning, än så länge iallafall, hoppas inte eländet kommer hit. Krya på er!

2009-02-08 @ 19:10:37
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Josse

TACK!!



Ohh era små eländiga krakar..inte mkt med er ;)

Krya på er!!



Ps. Leifs raggsockar var verkligen hemsk syn! :) Ds.

2009-02-08 @ 20:20:37
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Monica

Men usch och fy då så eländigt. Skickar en bunt krya på er hälsningar från mig.

Här har sönerna haft magsjuka i helgen. Hua!!

2009-02-09 @ 14:52:24
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Usch, det var otäcka bilder! CENSUR! Hoppas ni mår bättre nu!

Mvh Gert

2009-02-09 @ 22:44:35
Postat av: Annelie

Kan bara hålla med förra talaren(eller skrivaren..)

Krya på er!

2009-02-10 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0