Grattis Gina och Ruben!

Idag fyller Gina och Ruben år så då blir det fest i Norrköping, GRATTIS! (Praktiskt att fylla på samma dag, det gör Genesis och Rickard också, och Leif och jag). I dag har jag tvättat fönster, det behövdes kan jag säga. Gossan är rätt bra på att skita ner dom, när hon krafsar på rutan och vill bli insläppt.

Här är några kort på födeledagsbarnen + några till, tagna på bröllopet.


Skördetider...                        Livet kan ses från flera håll....

Jag har tapetserat om...      Gossan är hungrig...


I lördags var min mamma, syster och jag i Gärdserum och såg "Predikar-Lena, den vita jungfrun" med Traska-teatern. Den var verkligen bra och sevärd. Det kom en regnskur under andra akten, men det stod man ut med.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Bra bilder, vad duktig du är som kan tapetsera, det är mer än jag kan. Nu i helgen ska vi hämta Zlatan som du kanske vet. Det ska bli kul.

2008-09-03 @ 16:29:55
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Josse

Fina kort! Vad duktig du är som tapetserar, blev juh jättefint! fast ni är så senila så ni inte vet vart ni lagt rullen ni hade köpt! ;)

Puss o Kram

2008-09-04 @ 15:11:05
URL: http://yosofine81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0