Linus

I dag har jag haft turen att vara ledig i den härliga sommarvärmen! När jag var klar i tvättstugan (vid 10-tiden) gjorde jag lite matsäck, sen tog jag och cyklade till Berg Slussar. Där åt jag och tittade på båtarna och hade det gott. Sen cyklade jag längs kanalen (så fint det är!) till Ljungsbro och hälsade på Leifs pappa en stund. Och när jag cyklade hem stannade jag till i Skäggetorp, men M-L var inte hemma. Så fint du har det i din trädgård Majsan!

Idag säger vi Grattis Linus på 5-års-dagen !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-05-29 @ 22:00:34
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Monica

Tack för grattis säger Linus (fast han sover sött)

2008-05-29 @ 23:35:49
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Marie-Louise

Vilken härlig cykeltur. Men det skulle ju vara kul om du tittade in här när jag är hemma. Ja visst har jag fint, är lite stolt faktiskt. Jag älskar ju min lilla trädgård det är så otroligt roligt.

Puss och kram på dig min kära vän.

2008-05-31 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0