Förkylt

Ledig idag, efter att ha jobbat fredag till måndag. Och då passar jag på att bli förkyld! Jag har tid hos tandläkaren kl 11:00, men jag ringde återbud. Inte så trevligt att gå dit när man nyser och snoret rinner!
Idag skulle lilla Sanna opererats, men det blev inte så, eftersom hon är förkyld (också). Så det blir om två - tre veckor istället.

Här är lite bilder på gullungen:
image64

Brorsan är med på ett hörn också!

På lördag blir det dop i Gusum, då ska Annarella döpas. Här kommer kort även på den gullungen!
image69

Mamma, pappa och Hulken fick också va´med på ett hörn!

Kommentarer
Postat av: Josse

Sååå sööta tjejer!! Sanna ser så glad o go ut :)
Jasså så kan jag mata växten med Deaz då när han e stygg?? ;)
Jaa havregrynsgröt blir bra! Det enda jag äter på mornarna nu *stolt över mej själv* :) fast med Deaz får du nog flörta lite extra med om han ska äta gröt*ler*
Puss!

2008-03-11 @ 12:38:00
URL: http://yosofine81.blogg.se
Postat av: majsan

Jag tror den lilla tösen är lik storebror. Vad tråkigt att hon inte kunde opererats nu. Det måste ju vara skönt att få det gjort. Men hon själv vet ju inget om det som tur är. Tycker så synd om henne, och alla andra närstående.

Kram till alla

2008-03-12 @ 21:15:04
URL: http://markar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0