Utmaning

Jag har blivit utmanad av Josse och ska svara på dom här frågorna.

Fem saker som finns (fanns) på din:  Att göra lista idag?

1. Ta mig ur sängen.
2. Jobba.
3. Köpa rosor till min älskling.
4. Laga mat (fiskgratäng med räkor).
5. Kolla bloggen.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Bodde i Klockarbolet i Hannäs.
Jobbade på Kanberget i Linköping.
Gifte mig i Florida.

Ställen du bott på?

Breviksnäs (Hannäs)
Borg (Hannäs)
Östra Lund (Skrickerum)
Norrbackagatan (Valdemarsvik)
Församlingshemmet (Hannäs)
Karlskog (Hannäs)
Klockarbolet (Hannäs)
Johannelund (Linköping)
Lantmannagatan (Linköping)
Bygdegatan (Linköping)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Ge en del till nära och kära.
2. Köpa en fin husbil.
3. Ta ledigt från jobbet.
4. Resa.
5. Resa ännu mer.

Nu utmanar jag alla andra jag känner, att också svara på dom här frågorna!





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nu är även jag en bloggnörd.

2008-07-06 @ 22:19:26
URL: http://toboll.blogg.se/
Postat av: Josse

Nu får du uppdatera här tycker jag!!!!

Puss o Kram

2008-07-08 @ 13:27:53
URL: http://yosofine81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0