Vi ska alla den vägen....

När man jobbar som jag, inom vården, händer det ju ganska ofta att man möter döden. I går var det dags igen, då dog en av "mina" små tanter. Det var lugnt och fint, när man börjar närma sig hundra kan det vara skönt att få somna in.
Konstigt nog är jag inte, och har aldrig varit; rädd för döden. Det ska bli spännande att se vad som händer då (jag tror nämligen inte att det är slutet). Men än vill jag inte dö, jag tänker bli en mycket gammal kärring! Jag älskar livet, och "vill se hur det går" för barn och barnbarn och barnbarnsbarn.....


Igår var Olle (Leifs pappa) och Daniel (Leifs son) här och åt middag. Olle fångade jag på bild, men Danne fick jag bara med nacken på!


Så här fina blommor har jag plockat i våran trädgård.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vikka små söta tanter det var på första bilden! ;)

Jag tror inte heller att det är slutet när man dör men som sagt jag ska bli en gammal kärring jag osså o vara en plåga i många många år till! :)

Trevlig helg!

Puss puss

2008-06-13 @ 16:23:08
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Gert

Ja det var ett bra kameraval du gjorde, en gång nikonist alltid nikonist, som man säger. Jag vet inte om jag kan åka nånstans, Saga är så orolig av sig och ylar och har sig. Men nån dagstripp nånstans kanske? Ha de bra o hälsa alla jag känner.

2008-06-14 @ 00:31:31
URL: http://blogg.passagen.se/muranos
Postat av: Marie-Louise

Skulle aldrig orka med sånt jobb, tur det finns människor som gör det. Du tex.

Ett snyggt halsband, vackra blommor.

Puss och kram från Majsan

2008-06-14 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0