Söndag kväll

I fredags var det personalfest hos chefen. Hon har köpt hus i Simonstorp, det låg så fint vid en sjö. Vi var väl ca 30 stycken som var där. Tyvärr hade jag inte kameran med, annars hade det kunnat bli en del intressanta bilder.... Kul var det i alla fall, god mat fick vi (bl.a. silltårta och grillat) och härligt väder var det också.
Igår jobbade jag bara kväll (tog ledigt morgonturen), och idag har jag jobbat 7.00-15.30.

I går hade vi besök, här är några bilder:
Dom minsta damerna har växt som sjutton, Sanna fyller ett år på lördag!


Annarella                  Sanna               Albin                    Hulken


Daniel o Ebba   Sissi o Annarella   Jacob m. fl.   Farmor med småtjejerna


Och här är några bilder från 25 maj (mors dag). Då var Rickard med familj, och Tobbe med familj här.


Stackars Albin, han får alltid diska när han kommer till farmor, barnarbete kallas det visst!

I morgon är jag ledig, då ska jag roa mig med att gå till tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilka härliga bilder!! Fy sjutton vad de växer de små damerna!!! :) måste åka oppåt snart! hoppas vi kan komma till midsommar till Gusumiterna jag vill verkligen det!
Hoppas allt är bra med er??!!
Puss o Kram

Ps. bloggat nu :)

2008-06-01 @ 22:18:28
URL: http://yosofine81.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Vilken söt liten vove, för att inte tala om alla barnen. Det har varit fullt hus kan jag tro.



Puss och kram från Majsan

2008-06-12 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0