Semester

Nu har jag haft semester i snart två veckor, tiden går fort när man har roligt!

Jag har varit till Skrickerum, då träffade jag bland annat dom här trevliga personerna:


Sen har vi varit på kryssning till Åland med Pauline och Frida.


Och vi har sett Kvarnviks lanthandelsmuseum, mycket sevärt!


Sen tog vi en sväng till Örebro med Olle. Där besökte vi Svampen och Wadköping bl.a.


Vi har också haft besök av vår vän igelkotten igen.


Sol och bad i Vätterviksbadet har vi också hunnit med.


Idag har Sanna och Albin varit här.


I morgon ska vi ha roligt, bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Å,vad vilket bra kort på igelkotten. Den var bara för söt. Tack för igår, det var verkligen trevligt hela dagen och halva natten.



Puss och kram på dig

2008-07-27 @ 15:59:18
Postat av: Micca

Tack för igår! :D Och vilka härliga bilder du tagit, speciellt på solnedgången! Kram

2008-07-27 @ 16:32:47
Postat av: Monica

Ja det var trevligt att få träffa dig med. Lukas pratar om att han åkte bil med dig, det var skoj.

Åh vilken jättesöt och fin igelkott, den vill jag klappa.



Nu blir jag nyfiken på vad ni har haft för er hela dagen och halva natten. Gissar på kanske möhippa och att en del kort kommer här? Hoppas hoppas!



Hälsa Josse och alla!!

2008-07-27 @ 21:30:59
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0