Länge sen sist.

Nu ska jag i alla fall skriva några rader. Vad tycks om vädret? i går när jag cyklade hem från jobbet blev jag genomblöt i regnet. Och idag har det knappt varit dagsljus nån gång. Men jag ska inte klaga, för på fredag sticker vi; Leif och jag till varmare trakter. En vecka på Gran Canaria känns helt rätt nu!

I morgon fyller den här tjejen år, GRATTIS Monica!



När Sanna är här brukar hon passa på och städa i våra skåp.


Duschen är en bra lekplats, och ostbågar är gott!


En skön jul-månad önskas alla!!


Kommentarer
Postat av: Josse

asså de e juh för söta de små busungarna :)

men det e la bra att sanna städar skåpen åt dej så det blir ordning o reda där...eller?! ;)



E inte ett dugg avis på er att ni åker till varmare grader på fredag! :)



Kraaam

2008-12-03 @ 16:21:47
URL: http://yosofine81.blogg.se/
Postat av: Gert

Hej!

Vad avundssjuk jag blir! Jag vill också till Kanarieöarna, här regnar det mest varje dag :-(

Ha en trevlig semester!!!

PS: Ska ni åka på Hjalmar i vinter? I sånt fall, så hör av er.



Gert

2008-12-03 @ 20:36:16
URL: http://blogg.passagen.se/muranos
Postat av: Monica

Ha det så härligt när ni åker till värmen!

2008-12-04 @ 10:01:36
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Ha en jätteskön semester o tänk inte på oss stackare

som är kvar hemma i det här underbara vintervädret...

Kram Annelie

2008-12-06 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0