Äntligen måndag !

Det var ett tag sen jag var här. Har jobbat helgen och idag till klockan halv-ett. Det har varit en ganska tuff jobbarhelg med sjukdom både hos personal och boende. Jag har i alla fall lärt mig hur man sondmatar, och lärdom kan man aldrig få för mycket av. Sen cyklar jag förstårs på min fina cykel, och det blir ju några mil i veckan. Jag har 12,5 km tur och retur till jobbet, så i söndags när jag hade delad tur blev det 2,5 mil på cykel och nio timmars arbete.
I fredags, när det var så fint väder gjorde jag fint i vår lilla trädgård, och på uteplatsen, så nu förväntar jag mig sol och värme!
I morgon (på min lediga dag) ska jag och en till personal till Stockholm. Vi ska gå en kurs om rörelse och dans för dementa, det låter väl spännande!
Lilla Sanna (med familj) är på väg hem till Norrköping nu. Operationen hade gått bra, så skönt! Här är en bild på stumpan och stolta pappan.image181

I morgon känner jag någon som fyller år, men det skriver jag mer om då!

Snart ska jag och min förkylda gubbe se ishockey på tv. Hoppas verkligen att LHC vinner!
så här glada blir vi då.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vadan detta!! jag missar juh blogg flera gånger här hos dej!? De bara dyker opp rätt som det är..jag såg inte detta inlägg igår?
jaja...så söt Sanna är då! Lilla gumman..så skönt att det gick bra...pratade med Tobbe i söndags.
Hoppas allt är bra med er!?
Puss o Kram

2008-04-10 @ 07:03:01
URL: http://yosofine81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0